Fenomen zawieszek zapachowych

Firmy chcąc dotrzeć do klienta muszą znaleźć sposób, żeby jak najdłużej zatrzymać jego uwagą na swoich produktach lub produktach reklamowych z ich logo i nazwą firmy. Liczne badania wykazują, że częste przebywanie w pobliżu produktów z odpowiednim nadrukiem sprawia, że podświadomie zaczynamy utożsamiać się z treścią tego napisu.

Nadruki na zawieszkach zapachowych

zawieszki zapachowe z nadrukiemProblemem z gadżetami z nadrukiem jest jednak zagrożenie ich nadmiarem, które może doprowadzić do zobojętnienia i neutralizacji działania podświadomości. Przykładem są słynne już długopisy reklamowe, których każdy z nas ma tak dużo, że przestajemy zwracać uwagę na znajdujące się na nich nadruki. Dlatego firmy szukają innowacji, a ostatnim krzykiem mody w tym zakresie są zawieszki zapachowe z nadrukiem, które łączą przyjemne z pożytecznym. Pożyteczne, ponieważ są to przedmioty znajdujące zastosowanie w wielu sytuacja dzięki czemu są popularne wśród klientów, a także przyjemne z uwagi na miły zapach, który wydzielają. Co więcej, dzięki przyjemnemu zapachowi kojarzą się one klientom z czymś pozytywnym, co korzystnie wpływa na odbiór i skojarzenia nadruków na nich umieszczonych. Nadruki na odświeżaczach powietrza są przede wszystkim czymś nowym, dzięki czemu reklamodawca wyróżni się z tłumu i już na starcie będzie mógł liczyć na silniejsze zapadnięcie w pamięć użytkowników tych gadżetów.

Czas długopisów reklamowych i różnego rodzaju smyczy do kluczy powoli mija, ponieważ do odbiorców lepiej trafiają przedmioty niestandardowe, wyróżniające się i zwracające ich uwagę. W dalszym ciągu ważne jest jednak, żeby na dany przedmiot mógł zostać naniesiony odpowiedni nadruk, który pozwoli klientom na identyfikowanie się z używanym przez nich gadżetem reklamowych, co jest głównym celem, w jakim został on im wręczony.