Meble do sekretariatu były eleganckie

Pracuję w dużej korporacji w centrum Warszawy. Nasza firma jest bardzo znana. Współpracujemy z wieloma mniejszymi firmami i obsługujemy także duże, bardzo bogate firmy. Jestem kierownikiem sekretariatu. Mam pod sobą kilka dziewczyn, z którymi bardzo dobrze się dogaduje. Recepcja jest istotna w firmie. Mamy pierwszy kontakt z wszystkimi klientami.

Spodobały mi się zamówione meble

meble biurowe do sekretariatuMusimy dbać o wizerunek firmy dlatego zawsze zatrudniam osoby, które są kontaktowe i dobrze wychowane. Nasi klienci są bardzo ważni dlatego muszą dobrze się czuć w naszej firmie. Nasza sekretariat jest bardzo nowocześnie urządzony. Jakiś czas temu mieliśmy remont i szef zdecydował się za moją namową na zakup nowych mebli biurowych do sekretariatu. Jakiś czas temu dostałam kilka katalogów z różnych firm i trzymałam je u siebie bo wiedziałam, że prędzej czy później zdecydujemy się na pewne zmiany. Kiedy ten czas nastał mogłam od razu zacząć działać i rozpoczęłam rozmowy z różnymi producentami mebli biurowych. Meble biurowe do sekretariatu musiały być solidnie wykonane. Miałam spory budżet do rozdysponowania i wiedziałam czego chcę. Nasz sekretariat jest duży dlatego musiałam mieć przygotowane trzy stanowiska. Nasza firma była otwarta od siódmej do osiemnastej i zatrudniałam kilka osób, które chodziły na zmiany. Każda z nich musiała mieć biurko, które było dzielone między nimi w zależności od zmiany.

Zdecydowałam się na jasne meble bo wyglądały bardzo elegancko. Materiały, które zostały użyte w trakcie produkcji były bardzo solidne. Meble biurowe do sekretariatu, które zostały dla nas przygotowane bardzo mi się spodobały. Były idealnie wykonane a co najważniejsze były bardzo funkcjonalne. Prezesowi nowe meble także się spodobały,. Była zadowolony, że tak dobrze rozdysponowałam przeznaczone na to fundusze.